آموزش حضوری در آموزشگاه پارس

elearnpars

مقررات استفاده از وبسایت آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس

وب‌سایت آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین مرتبط با جرائم اینترنتی و مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند.

  • خدمات و محتـوای عرضه‌شده توسط وب‌سـایت آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس جهت استـفاده‌ در این وب‌سـایت تولید می‌شوند. هرگونه سوءاستفـاده از اطلاعات، متون، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد و افراد حقیقی یا حقوقی اجازه سوءاستفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس و لینک به مطلب ذکرشده مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه کتبی از مسئولان وب‌سایت.

 

  • اطلاعات شخصی کـاربران در آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس محرمانه اسـت و از آن محافظت می‌شود. کاربران برای حفظ حریم و اطلاعات شخصی‌شان باید تعهد دهند تا برای هک کردن هرگونه اطلاعات موجود در سـایت کوشش نکنند و مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی برای این عمل نداشته باشند.

 

  • کاربران تعهد می‌دهند هرگونه اطلاع از انجام یا قصد هک کردن اطلاعات توسط شخص یا موسسه دیگر را در اسرع وقت به مدیریت سایت آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس اطلاع دهند.

 

  • تنها دارنده نام کاربری و رمز عبور، مشتری و کاربر است. مسئولیت استفاده و حفاظت از رمز عبور و نام کاربری به عهده مشتری بوده و هرگونه دریافت سفارش خدمات و پشتیبانی از طریق آن نام کاربری و رمز عبور صورت می‌پذیرد.

 

  • کاربران تعهد می‌دهند اطلاعات خود را هنگام ثبت‌نام و رزرو به‌صورت صحیح در سایت آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس وارد کنند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت عواقب بعدی این عمل بر عهده کاربران است.
  • کاربران با ثبت‌نام یا جستجوی دوره و محصول و محتوا در وب‌سایت یا اپلیکیشن آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس تمایل خود را برای دریافت پیشنهادات آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس در قالب پیامک، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن اعلام کرده‌اند.

 

  • کاربران آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس تعهد می‌دهند هرگونه تغـییر در مشـخصـات فردی خود را در اسـرع وقت در وب‌سایت آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس اصلاح کند. در غیر این صورت این وب‌سایت مسئولیتی در قبـال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.

 

  • هرگونه سوءاستفاده از نام آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس، سایت اینتـرنتی آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس، مکاتبه از طرف آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس و یا استـفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجـاد نمـاید ممنوع بوده از طـریق شـکایت به مـراجع قانونی ذی‌صلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس‌دهندگان و سرویس‌گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.

 

  • وب‌سایت آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد پارس اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نمی‌گذارد و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.