آموزش حضوری در آموزشگاه پارس

elearnpars

بسته های آموزشی آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس

با تاکید دکتر ماکان آریا پارسا بسته های آموزشی آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس به صورت یک پکیج جامع و منحصر به فرد در قالب لوح فشرده  مالتی مدیا  شده  تهیه  گردیده است که در برخی رشته های پر مخاطب دارای کتاب آموزشی  کارت دسترسی به سامانه یادگیری الکترونیکی و  کارت فعال سازی مالتی مدیا به همراه دفترچه آموزشی می باشد.

1

دربرخی رشته ها یک یا چند نسخه دی وی دی تکمیلی به عنوان هدیه و به صورت رایگان همراه با پکیج آموزشی شما ارسال می گردد. ارسال این بسته آموزشی با همکاری پست جمهوری اسلامی انجام می پذیرد و قابل ذکر است این مرکز هیچ مبلغی را بابت مالیات بر ارزش افزوده از دانش پذیر دریافت نمی نماید و تنها پست بابت عملیات پستی مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از دانش پذیر دریافت می نماید که در فاکتورهای صادره این شرکت بر روی بسته ها قید شده است. از قسمتهای مختلف بسته آموزشی آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس به موارد زیر می توان اشاره کرد: کلیه محتوای سی دی آموزشی به صورت مالتی مدیا بوده و دسترسی به همه بخش های مجموعه به راحتی امکان پذیر است. به این طریق که شما پس از قراردادن سی دی آموزشی در دستگاه کامپیوتر و یا لپ تاپ با وارد کردن کد اختصاصی سیستم و رمز عبور درج شده بر روی کارت دسترسی ارسال شده کد فعالسازی دریافت می نمایید (هنگام نصب می بایستی به اینترنت متصل باشید) و پس ازآن با فعالسازی نرم افزار وارد محیط اموزشی مالتی مدیا می شوید. در قسمت دوره آموزشی محتوای دوره را به صورت pdf و فیلم آموزشی که پاورپوینت صوتی دوره می باشد و به صورت فصل بندی شده در مالتی مدیا قرار گرفته است در یافت می نمایید . در سی دی آموزشی راهنمای استفاده موجود بوده که دانش پذیران می توانند با مطالعه آن به همه بخش ها دسترسی داشته باشند .

2

نرم افزار Adobe pdf و flash player در سی دی آموزشی موجود می باشد که دانش پذیران با نصب این نرم افزار قابلیت باز کردن جزوات را خواهند داشت. در سی دی آموزشی یک بخش با عنوان معرفی مرکز و راههای ارتباطی -مجوزات موجود بوده که اطلاعات کلی در مورد آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس را شامل می شود. سی دی آموزشی با طراحی زیبا و ساده نرم افزار طراحی گردیده و دارای کاربری آسان می باشد. لازم به ذکر است بسته آموزشی به صورت کاملا اورجینال در قاب و بسته اورجینال برای شما از طریق اداره پست ارسال خواهد گردید.

3

 معرفی جزوات دوره ها

جزوات دوره ها توسط تیم متخصص و به صورت تفکیک شده برای هر رشته تهیه شده و پس از گذراندن فیلترهای بازرسی توسط مدیران گروه ها به صورت فایل PDF و پاورپوینت آماده و ارائه می گردد و توسط تیم کاملا حرفه ایی مرکز صدا گذاری و تبدیل به فیلم می شود. برخی از ویژگی های این جزوات به این شرح است: -1جزوات بسیار ساده و مفهومی و همچنین خلاصه طراحی گردیده است. -2در طراحی جزوات سعی شده نکات کلیدی و بحث های اصلی دوره مورد تالیف قرار بگیرد. -3جزوات قابلیت پرینت گرفتن را دارند. 4 -جزوات قابلیت ذخیره بر روی سیستم را دارند.

4

 بخش آزمون آنلاین

دانش پذیر می تواند با کلیک بر بخش آزمون آنلاین وارد صفحه آزمون شده و در آزمون دوره آموزشی شرکت نماید. آزمون در سه بخش طراحی شده است و هر کاربر تنها می تواند یکبار در هر آزمون شرکت کند . پس از پاسخ گویی به سوالات تستی و درج نام و نام خانوادگی ، کد ملی و آدرس ایمیل و ارسال پاسخ نامه ، از نتیجه آزمون مطلع شده و می تواند پاسخ سوالات را مشاهده نماید . در این مرحله در صورت قبول شدن در آزمون با تماس مشاور خود را مطلع ساخته تا پروسه صدورگواهی نامه انجام شود.

ضمنا این خدمات در کنار کلاسهای حضوری به صورت رایگان به شما اعطا میگردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *