آموزش حضوری در آموزشگاه پارس

elearnpars

ماکان آریا پارسا مدیر هولدینگ پارس پندار نهاد است. پارس پندار نهاد یک شرکت خصوصی بزرگ است که از سال 1387 فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه مهاجرت به کشورهای بزرگ کانادا، آلمان، استرلیا و حاشیه حوزه خلیج فارس آغاز کرد. شرکتی که توانسته به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه پر رقابت مهاجرت دست یابد.

در دنیایی که همه برای رسیدن به موفقیت و زندگی ایده‌آل تلاش می‌کنند، بی شک وجود یک شرکتی که می‌تواند افراد را در بهینه‌ترین زمان ممکن به خواسته‌های‌شان برساند، فوق‌العاده کمک خواهد کرد. مهاجرت برای هر فردی با معانی متفاوتی همراه است، اما برای پارس پندار نهاد که سال‌هاست در این عرصه فعالیت می‌کند، پوشاندن جامه عمل به خواسته‌های افراد مختلف است.

اما اینکه چگونه توانسته در این راه به خوبی گام بردارد و امروزه به عنوان یک شرکت موفق با چندین پرونده کاری قدرتمند شناخته شود، داستان جداگانه‌ایست.

این شرکت همواره بخش مهمی از موفقیت خود را برخورداری از یک تیم مشاوره‌ای قدرتمند بیان می‌کند. پس از آن هم تشکیل این تیم قوی که کاملا نتیجه‌محور در کنار هم چیده شده‌اند را نتیجه مدیریت اصولی بخش منابع انسانی می‌داند.

پارس پندار نهاد

 

منابع انسانی قدرتمند، رمز موفقیت پارس پندار نهاد

مدیریت منابع انسانی یک وظیفه بسیار مهم در هر سازمانی است. بدون مدیریت منابع انسانی ساختاریافته، شرکت‌ها نمی‌توانند به طور موثر کارکنان را جذب و حفظ کنند، سازمان را بهبود بخشند و ارتقا دهند. آن‌ها همچنین نمی‌توانند یک فرهنگ و محیط کار سالم و قابل قبول را به وجود آورند. مدیریت منابع انسانی آنقدر برای شرکت خصوصی بزرگ پارس پندار نهاد مهم است که اغلب از آن به عنوان روح و قلب خدمات مهاجرتی خود یاد می‌کند.

همه ما می‌دانیم که منابع انسانی ارزشمند مانند مشاوران و کاپیتان‌های حرفه‌ای مهاجرت، پدیده آورندگان اصلی این سازمان هستند. بی‌شک گرد آوردن چندین کارمند، مشاوران حرفه‌ای حوزه مهاجرت و آماده کردن یک فضای کاری سالم و دوستانه به مدیریت اصولی آن هم در بخش منابع انسانی نیاز دارد. این شرکت بزرگ با بهره‌گیری از یک تیم قوی در منابع انسانی خود تاکنون توانسته به خوبی این مسئولیت بزرگ را به نتیجه مطلوب برساند.

عملکردهای زیادی در مدیریت منابع انسانی وجود دارد که به سازمان کمک می‌کند تا موفق بماند. از استخدام و آموزش نیروهای مرتبط با حوزه مهاجرت گرفته تا مدیریت اختلافات، حفظ تعادل سالم بین کار و زندگی و تمامی مسئولیت‌های حقوق و دستمزد. همه این‌ها کارهاییست که برای داشتن یک تیم قوی انجام داده است.

بدون شک مدیریت قدرتمند و مناسب بخش منابع انسانی در این شرکت مهاجرتی بزرگ باعث شده تا به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد. چنانکه سازمانی اهمیت این بخش مهم را در نیابد نه تنها به چشم‌اندازها دست نخواهد یافت، بلکه به مرور زمان با شکست هم روبه‌رو خواهد شد.

مهم‌ترین کاری که رهبران منابع انسانی پارس پندار نهاد تاکنون انجام داده‌اند، ایجاد فرهنگ کاری ایده‌آل، فضای کار سالم و تابعیت از قوانین مهاجرتی برای ایرانیان است. اقدامات به جا و اصولی بخش منابع انسانی است که باعث می‌شود تا کارکنان هم خود را به عنوان عضوی از خانواده سازمان بدانند. برقراری جلسات متعدد منابع انسانی با مدیریت اصلی شرکت باعث برقراری تعامل و با خبر شدن از اهداف کوتاه مدت و بلند مدت آن‌ها می‌شود.

مدیریت منابع انسانی برای این شرکت بزرگ مهاجرتی بسیار مهم است، زیرا اهداف زیادی در این بخش وجود دارد که باعث پیشرفت آن‌ها شود و یا تأثیر منفی بگذارد. یکی از اهداف اصلی منابع انسانی این شرکت خصوصی مهاجرتی بزرگ، هدایت بهره‌وری از طریق حصول اطمینان با استخدام مشاوران شایسته و به روز ماندن با ابتکارات آموزشی است.

یکی دیگر از اهداف مهم و شایسته آن‌ها، ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف و به دنبال آن جلوگیری از هرج و مرج است. از آنجایی که مقوله مهاجرت حساس و کاملا تخصصی است، این شرکت همواره در صدد جذب و به کارگیری مشاوران مهاجرتی حرفه‌ای است. آن‌ها معتقدند که برخورداری از یک تیم قدرتمند موجب موفقیت عرصه پر رقابت مهاجرت شده است.

این شرکت خصوصی با کسب موفقیت‌های بزرگ به این نتیجه رسیده است که بدون وجود منابع انسانی قدرتمند، بخش‌های مختلف به خوبی در کنار هم قرار نمی‌گیرند و این موضوع باعث آسیب به کسب و کار می‌شود.

 

مهم‌ترین اهداف منابع انسانی پارس پندار نهاد مرتبط با بخش مهاجرت عبارتند از:

  • تضمین رضایت کارکنان
  • به‌روز ماندن با مدل‌های اجتماعی و اخلاقی
  • حفظ فرهنگ کاری سالم
  • تعادل بین کار و زندگی سالم برای کارکنان

آن‌ها پس از چند سال فعالیت و به دست آوردن موفقیت‌های چشمگیر به این نتیجه رسیده‌اند که داشتن یک تیم قدرتمند مشاوره مهاجرتی نتایج زیر را به ارمغان می‌آورد:

  • مشکلات حوزه مهاجرت کمتر می‌شود
  • به عنوان یک تیم مورد اعتماد در سراسر ایران شناخته شده‌اند
  • افرادی را با کمترین میزان امید برای مهاجرت با درایت و مشاوره‌های ارزشمند و با استفاده از شیوه‌های قانونی توانستند به آروزی مهاجرت برسانند

چرا به پارس پندار نهاد در حوزه مهاجرت اعتماد کنیم؟

مهاجرت و یا بهتر است بگوییم کوچ‌نشینی مقوله‌ایست که ریشه در گذشته انسان‌ها دارد. از زمانی که انسان‌ها قدم بر روی کره خاکی گذاشته‌اند به خاطر احساس کمال‌طلبانه خود همیشه به دنبال گزینه‌های بهتر برای زندگی بوده‌اند. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر همه چیز در کوتاه‌ترین زمان در حال پیشرفت است و افراد بسیاری هم دوست دارند که از تکنولوژی‌های جدید استفاده کنند، تمایل افراد به مهاجرت نیز بیشتر شده است.

به زبان ساده‌تر هدف بیشتر افراد از مهاجرت و نقل مکان کردن رسیدن به یک رفاه ایده‌آل است. معمولا در این مواقع همه به دنبال یک موسسه مهاجرتی معتبر هستند که بتوانند از آن‌ها مشاوره بگیرند.

درست است که مهاجرت به کشورهای توسعه یافته با شرایط ایده‌آل می‌تواند افراد را به یک زندگی ایده‌آل برساند، اما اینکه دقیقا بدانیم از چه روشی باید برای مهاجرت اقدام کنیم نیز فوق‌العاده اهیمت دارد.

پارس پندار نهاد که یک شرکت مهاجرتی بزرگ است با گرد آوردن مجموعه‌ای از مشاوران و کاپیتان‌های حرفه‌ای می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن افراد علاقه‌مند به مهاجرت را به خواسته‌شان برساند. این شرکت بزرگ، خدمات مهاجرتی به کشورهای کانادا، استرالیا، آلمان و حاشیه خلیج ارائه می‌دهد. ما دلایل دیگری هم برای اثبات مورد اعتماد بودن این شرکت مهاجرتی بزرگ نیز داریم. دلایلی مثل:

پارس پندار نهاد

برخورداری از مشاوران خبره

یک شرکت مهاجرتی خوب را علاوه بر داشتن روابط سالم، مجموعه‌ای از مشاوران تشکیل می‌دهند. این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین موسسات مهاجرتی با داشتن مجموعه‌ای از کارمندان و مشاوران خبره شناخته می‌شود. مشاورانی که به بهترین شیوه ممکن در کوتاه‌ترین زمان به متقاضیان مهاجرت به کشورهایی مانند کانادا و استرالیا، خدمات ارائه می‌دهند.

از آنجایی که زمان برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، فوق‌العاده اهمیت دارد، مشاوران مهاجرتی این موسسه سعی می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان سریع‌ترین روش‌ها را انتخاب کنند.

پس از آن هم کاهش هزینه اهمیت ویژه‌ای برای متقاضیان دارد. مشاوران خبره این موسسه همواره در صدد هستند تا با کمترین میزان هزینه و با استفاده از مهارت‌های افراد آن‌ها را راهی کنند.

مشاوران مهاجرتی خبره این شرکت بزرگ به متقاضیان برای ارسال درخواست ویزا، تشریح قوانین مرتبط به کشور مورد نظر و هر آنچه که مرتبط با حوزه مهاجرت باشد، خدمات ارائه می‌دهند.

 

توانایی برقراری ارتباط با موسسات خارج از ایران

این شرکت خصوصی بزرگ که موفقیت چشمگیری در حوزه مهاجرت به دست آورده، به راحتی و با استفاده از شیوه‌های قانونی می‌تواند با موسسات خارج از ایران نیز ارتباط برقرار کند. این ارتباط‌گیری موجب می‌شود تا قوانین خاص کشور مورد نظر برای پذیرش مهاجران را به زبان ساده برای متقاضیان تشریح کنند. از آنجایی که مشاوران مهاجرتی ما اکثرا دو و یا چند زبانه هستند به راحتی می‌توانند با موسسات مهاجرتی کانادا، آلمان و کشورهای حاشیه خلیج فارس ارتباط برقرار کنند.

مهارت ارتباطی کمک می‌کند تا مشاوران مهاجرتی از تمامی قوانین و نکات جزیی کشور مورد نظر باخبر شوند. حقیقتی که وجود دارد این است که درک برخی از قوانین و مفاهیم حقوقی برای افراد معمولی دشوار است. مشاوران مهاجرتی این موسسه با درک همه قوانین به زبان ساده آن را برای افراد متقاضی بازگو می‌کنند.

 

برخورداری از فرهنگ کار تیمی

 

همانگونه که می‌دانید کارهای مربوط به حوزه مهاجرت پیچیده و زیاد است. یعنی یک نفر به تنهایی قادر به انجام همه کارها نخواهد بود. یکی از نقاط فوق‌العاده قدرتمند این شرکت مهاجرتی، برخورداری از فرهنگ کار تیمی است. مدیریت منابع انسانی این شرکت به خوبی توانسته این فرهنگ را در میان مشاوران مهاجرتی حرفه‌ای به وجود آورد که برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل همه به طور سلسله‌وار به یکدیگر وابسته هستند.

کار تیمی آن هم در حوزه مهاجرت یعنی سریع‌تر رساندن افراد به کشور مورد نظر بدون آنکه لحظه‌ای نگران شوند. مشاوران به گونه‌ای آموزش دیده‌اند که برای نظرات همدیگر ارزش  قائل شوند.

فرهنگ کار تیمی قدرتمند این شرکت باعث شده تا بهترین خدمات به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ارائه شود. فرهنگ کار تیمی خوب شامل محترم شمردن ارزش‌هایی است که باعث ایجاد انسجام در بین مشاوران و کارکنان می‌شود. این بدان معناست که اعضای تیم مهاجرتی پارس پندار نهاد به خوبی به اهمیت این موضوع مهم پی برده‌اند که احترام گذاشتن به نظرات یکدیگر و رسیدن به یک نتیجه واحد باعث جلب رضایت بیشتر مشتریان و متقاضیان خواهد شد.

 

سوالات متداول:

 

چطور منابع انسانی می توانند سازمان ها را به موفقیت برسانند؟

منابع انسانی مانند روح و قلب سازمان ها هستند. اما یک مدیریت قوی هم برای ایجاد فرهنگ و محیط کاری لازم است. آموزش منابع انسانی، تعادل بین کار و زندگی، پرداخت حقوق و مزایا همه از مواردی هستند که باعث می شوند، منابع انسانی سازمان شما را به موفقیت برسانند.

مهمترین وظیفه مدیریت منابع انسانی چیست؟

مدیریت منابع انسانی نه تنها به شاد نگه داشتن کارکنان و آموزش خوب آنها کمک می‌کند، بلکه تضمین می‌دهد که شرکت در چارچوب دستورالعمل‌های مقررات کار می‌کند و مشکلات مربوط به مسئولیت را که ممکن است پیش بیاید برطرف می‌کند.

اهداف واحد منابع انسانی پارس پندار نهاد چه هستند؟

تضمین رضایت کارکنان، به‌روز ماندن با مدل‌های اجتماعی و اخلاقی، حفظ فرهنگ کاری سالم، تعادل بین کار و زندگی سالم برای کارکنان.