آموزش حضوری در آموزشگاه پارس

elearnpars

کارآفرینی شرکت های دانش بنیان

مدت زمان: 30 ساعت
قیمت دوره:‌ 0
سرفصل ها : شناسايی مفاهيم كلی كارآفرينی دانش بنيان بررسی روشهای يادگيری كارآفرينان شبكه سازی در كسب و كارهای دانش بنيان مديريت تحقيق و توسعه ( D&R ) مديريت فناوری در كسب و كارهای دانش بنيان مديريت نوآوری و نوآوری باز در كسب و كارهای دانش بنيان بازاريابی خدمات و محصولات دانش بنيان طراحی خدمات و محصولات دانش بنيان بكارگيری خلاقيت و نوآوری در كارآفرينی مديريت كسب و كارهای بين المللی

کارآفرینی شرکت ها

کارآفرینی شرکت ها یک دوره آموزشی بسیار کاربردی و علمی زیر گروه شاخه مالی بازرگانی در آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس  می باشد. علاقه مندان  به دوره کارآفرینی شرکت های دانش بنیان پس از ثبت نام در دوره و شرکت در کلاسهای حضوری و آزمون پایان دوره ، تاییدیه گواهینامه فنی حرفه ای را ،از آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس دريافت نمایيد.

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پارس  با توجه به روند افزایش علاقمندی مهارت آموزی دوره آموزشی کارآفرینی شرکتها های دانش بنیان را جهت کسب اطلاعات تخصصی در زمینه کارآفرینی شرکت های دانش بنیان آماده و ارائه نموده است . شرکت در این دوره می تواند امکان کسب و اطلاعات جامع را به علاقمندان کارآفرینی ارائه نماید.