آموزش حضوری در آموزشگاه پارس

elearnpars

مشاوره مالیاتی بر ارزش افزوده (حضوری)

مدت زمان: 30 ساعت
قیمت دوره:‌ 9662400
سرفصل ها :
  • ثبت نام نظام مالیاتی ارزش افزوده وماخذ، نرخ و نحوه محاسبه مالیات برارزش افزوده
  • معافیت های مالیات بر ارزش افزوده
  • وظایف وتکلیف مودیان در نظام مالیات بر ارزش افزوده
  • تهیه و ارسال اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
  • حقوق ورودی وعوارض کالا وخدمات مالیات بر ارزش افزوده
  • حل اختلافهای مالیاتی ارزش افزوده

مشاوره مالیاتی بر ارزش افزوده (حضوری)

مشاوره مالیاتی بر ارزش افزوده یک دوره آموزشی بسیار کاربردی و علمی زیر گروه شاخه مالی بازرگانی در آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس  می باشد. علاقه مندان  به دوره مشاوره مالیاتی بر ارزش افزوده پس از ثبت نام در دوره و شرکت در کلاسهای حضوری و آزمون پایان دوره ، تاییدیه گواهینامه فنی حرفه ای را ، از آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس دريافت نمایيد.

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پارس  با توجه به روند افزایش علاقمندی مهارت آموزی دوره آموزشی مشاوره مالیاتی بر ارزش افزوده را جهت کسب اطلاعات تخصصی در این زمینه  آماده و ارائه نموده است . شرکت در این آموزشی می تواند امکان کسب و اطلاعات جامع را به علاقمندان مشاوره مالیاتی بر ارزش افزوده ارائه نماید.

مالیات بر ارزش افزوده (VAT )مالیاتی است كه در طول فرآیند تولید و خدمات از محل تولید تا فروش كالا به مشتری نهایی، ‌مرحله به مرحله اخذ می‌گردد. كالاهای خاص داراي نرخ ماليات و عوارض متفاوتي نسبت به نرخ عمومي مي باشند و ماليات و عوارض پرداختي بر روي خريد آنها نيز تحت شرايط خاص به عنوان اعتبار تلقي مي گردد. در نظام مالیات بر ارزش افزوده، کالاها و خدمات صادراتی مشمول نرخ صفر می‌گردند. مراجع حل اختلاف مالیاتی وظیفه رسیدگی به امور و تخلفات مالیاتی و اعتراضات را بر عهده دارد. عوارض دريافتي به وسيله گمرك وجوهي‌ است كه وصول آن طبق مقررات به عهده گمرك واگذار مي‌شود .