آموزش حضوری در آموزشگاه پارس

elearnpars

مسئول صادرات و واردات (آنلاین)

مدت زمان: 30 ساعت
قیمت دوره:‌ 15598080
سرفصل ها :
  • مفاهیم و کلیات مربوط به صادرات و واردات
  • اصول تجارت الکترونیک در بازرگانی خارجی
  • قرارداد بیمه های بازرگانی
  • انعقاد قرار داد حمل و نقل
  • نظام مالی در صادرات و اردات
  • انجام تشریفات گمرکی
  • قوانین و مقررات امور گمرکی
  • ضوابط ایمنی و بهداشت کار در محیط کار

مسئول صادرات و واردات (آنلاین)

به اعتقاد دکتر ماکان آریا پارسا مدیر آموزش پارس، مسئول صادرات و واردات یک دوره آموزشی بسیار کاربردی و علمی زير گروه شاخه مالی و بازرگانی در آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس می باشد. علاقه مندان  به دوره مسئول صادرات و واردات پس از ثبت نام در دوره و شرکت در کلاسهای حضوری و آزمون پایان دوره ، تاییدیه گواهینامه فنی حرفه ای را ، از آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارس دريافت نمایيد.

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پارس با توجه به روند افزایش علاقمندی مهارت آموزی دوره آموزشی مسئول صادرات و واردات را جهت کسب اطلاعات تخصصی در زمینه مسئول صادرات و واردات آماده و ارائه نموده است . شرکت در دوره آموزشی را می تواند امکان کسب و اطلاعات جامع را به علاقمندان مسئول صادرات و واردات ارائه نماید.

مسئول صادرات و واردات كالا كسي است كه پس از گذراندن دوره آموزشي بتواند با شناخت مباني بازرگاني خارجي و مراحل و قوانين مربوط به واردات و صادرات كالا، فعاليت هاي مربوطه به صدور و ورود كالا رابرنامه ريزي، اجرا و هدايت كند.

يكي از قديمي ترين فرايند هايي كه از زمان پيدايش اجتماعات اوليه انساني انجام مي شده، داد و ستد و رد و بدل كردن كالا بوده است كه نهايتاً به تجارت و صادرات و واردات منتهي شده است. از دير باز تجار اعم از صادر كنندگان و وارد كنندگان دغدغه هاي فكري بسيار زيادي داشتند. صادر كنندگان همواره در هراس از دست دادن كالاي خود بدون رسيدن به ارزش آن يا كاسته شدن از كيفيت كالاي خود بوده و وارد كنندگان نيز دغدغه هايي همچون عدم دريافت كالا عليرغم پرداخت وجه آن، دريافت كالا با كيفيت پايين تر از ميزان توافق شده يا دريافت كالايي غير از آن سفارش خود را داشته و البته در حال حاضر نيز اين نگراني ها كم و بيش وجود دارد اگر چه با پيشرفت علم تجارت مقدار اين دغدغه ها به شدت كاهش يافته است.مسئول صادرات و واردات کسی است که پس از گذراندن دوره آموزشی بتواند با شناخت میانی بازرگانی خارجی و مراحل و قوانین مربوط به واردات و صادرات کالا ، فعالیت های مربوطه به صدور و ورود کالا را برنامه ریزی، اجرا و هدایت کند.